логин:    пароль: Регистрация
Вы здесь:
  
Компания «Київ-Конті» – уже вторая на рінке - «Контракты» №41 Октябрь 2003г.


У березні минулого року, запускаючи нову лінію з виробництва шоколадно-вафельної продукції, менеджери «ВО «Київ-Конті» повідомили про стратегічну мету компанії — лідерство на вітчизняному кондитерському ринку. Тоді навіть фахівці сумнівалися в тому, що компанія коли-небудь зможе обійти могутні «АВК» і Roshen. Та нещодавно успіхи «Київ-Конті» підтвердила статистика асоціації «Укркондитер»: за перше півріччя нинішнього року компанія, випустивши 40 тис. т кондитерської продукції, посіла друге місце в галузі за обсягами виробництва. Менш ніж за рік ВО «Київ-Конті» збільшило свою частку в вітчизняному кондитерському виробництві з 9 до 13%, а до кінця року очікує довести її до 15—16%.

У той час як обсяги виробництва порівняно з першим півріччям минулого року зросли на 30%, то чистий прибуток компанії — більш як удвічі. Однією з причин збільшення прибутків стало часткове перепозиціонування компанії на ринку. Якщо раніше ВО «Київ-Конті» спеціалізувалося винятково на «демократичних» солодощах (печиво, карамель), то 2002 року компанія запустила «лінійку» продуктів преміум-класу, розрахованих на покупців з середніми та вищими за середній доходами.

Успіхи компанії керівництво «Київ-Конті» пов’язує також з перебудовою системи збуту, яка відбувається зараз. «Якщо раніше компанія працювала через численних дилерів, то тепер нам вдалося залучити ексклюзивних дистрибуторів», — говорить директор зі збуту ВО «Київ-Конті» Сергій Ліщинський. Таким чином, компанія відібрала партнерів, зацікавлених у просуванні саме «Київ-Конті» й тільки «Київ-Конті». Компанія почала розбудову мережі регіональних офісів, які координуватимуть продаж, відслідковуватимуть шлях товарів у роздрібній мережі й контактуватимуть з кожною торговою точкою. «Завдяки цьому ми зможемо гнучкіше реагувати на зміни споживчого попиту, основною тенденцією якого є зараз конкретизація смаків: покупець все чіткіше визначається з улюбленою торговою маркою, з улюбленим продуктом», — повідомили представники «Київ-Конті».

1 липня в Києві відкрився перший регіональний офіс, що координує продаж у Київській і сусідніх областях. Відтоді запрацювало ще три — у Львові, Одесі та Харкові.

Усі ці кроки «Київ-Конті» розглядає тільки як початковий етап реалізації стратегічного завдання компанії — захоплення лідерства на вітчизняному кондитерському ринку. Надалі менеджмент «Київ-Конті» розраховує посилити позиції компанії, розширивши виробництво, й запустивши нові торгові марки й створивши європейську систему трейд-сервісу. Інвестиційна програма компанії передбачає вкладання $30 млн упродовж найближчих трьох років.

На цьому етапі пріоритетним напрямом для «Київ-Конті» є підвищення частки компанії на ринку цукерок. Зокрема, вже в листопаді буде запущено нову лінію з виробництва цукерок, яка, за словами представників компанії, стане унікальною для України.

Контракты №41 / 2003


Вы здесь:
вверх