логин:    пароль: Регистрация
Вы здесь:
  
Креативна творчість Ганна ПИСАРЧУК - «Контракты» №13 Март 2004г.

Найкреативніше агентство України буде визначено на V Київському Міжнародному Фестивалі реклами


П’ятий Київський Міжнародний Фестиваль реклами — це та подія, на яку з нетерпінням чекають всі ті, хто має хоч якесь відношення до реклами, не кажучи вже про фахівців. За традицією, що склалася, Фестиваль відбудеться в Будинку кіно з 26 по 28 травня. Усі бажаючі отримають унікальну можливість поринути у вир новітніх ідей, досягнень і тенденцій рекламного ринку. Три дні інтенсивної програми включають конкурсну частину, наукову, що складається з семінарів та майстер-класів, і, звичайно, розважальну частину Фестивалю.

Організатори говорять, що цей рік буде багатий на нововведення. Зокрема, вперше у фестивальній практиці буде названо найкраще креативне агентство України. Таким чином, на думку фахівців, з якими спілкувався автор матеріалу, український ринок отримає здорову альтернативу рейтингу рекламних агентств «Круги на воді».

За словами Максима Лазебника, директора оргкомітету п’ятого міжнародного, цього року фестиваль підіб’є підсумки виступів українських агентств, що брали участь і завоювали нагороди на інших рекламних фестивалях в період з 1 червня 2003-го по 1 червня 2004 року. Cannes Lions, Мінський фестиваль Euroline, Golden Drum, Московський Міжнародний Фестиваль реклами, EPICA Awards, Казанський фестиваль «Да... Еж!», фестиваль «ІДЕЯ». Отримані призи на кожному з цих фестивалів оцінюються різними балами, підсумовуються, внаслідок цього визначається рейтинг креативності рекламних агентств України. Агентству, що набрало найбільшу кількість очок та зайняло перше місце в рейтингу, надається звання «Найкреативніше агентство України», — розповідає Максим Лазебник.

Як свідчить практика останніх років, для участі у фестивалі потрібно зареєструватися заздалегідь. Зробити це можна тільки на веб-сайті за адресою http://www.adfestival.com.ua. Там само можна детальніше дізнатися про програму п’ятого рекламного, його номінації, журі та вартість участі. Погодьтеся, коли йдеться про заходи такого масштабу, краще бути твердо упевненим, що ви туди точно потрапите. Кінцевий термін прийому заявок, робіт і оплати — 30 квітня.

До участі в конкурсній програмі Фестивалю допускаються роботи, розміщені в ЗМІ, що брали участь у рекламних кампаніях або реалізовані в іншій формі (прийняті клієнтом) у період з січня 2003-го по квітень 2004 року включно.

Конкурсна програма П’ятого Київського Міжнародного Фестивалю реклами дозволяє розмістити свої роботи в наступних конкурсах: друкарська і телевізійна реклама; графічний дизайн і POS-матеріали; етикетка й упаковка; зовнішня реклама і реклама на транспорті; експозиційний дизайн; рекламна фотографія. Не залишиться без уваги радіореклама, інтернет-реклама, веб-дизайн, а також категорії соціальної, альтернативної, опосередкованої реклами і, звичайно, конкурс рекламних кампаній. Така кількість номінацій, а також можливість відстежити й порівняти останні тенденції не тільки вітчизняного, а й зарубіжного рекламних ринків — справжня знахідка.

Складно назвати фестиваль, на якому б програма семінарів, майстер-класів і позаконкурсних показів була б настільки насичена виступами професіоналів і мала таку приголомшливу цінність. Прочитавши програму наукової частини Фестивалю, створюється враження, що навіть абсолютно нетямуща в рекламних справах людина може стати після відвідання фестивалю справжнісiньким професіоналом.

Оцінювати представлені в конкурсах роботи буде журі, всі без винятку склади якого самі по собі можна з упевненістю також назвати подією. Основні критерії оцінки всіх конкурсних робіт — оригінальність творчого рішення і якість втілення рекламної ідеї.

І звичайно, надто приємно, що всі дні Фестивалю з учасниками КМФР — просунена горілка для активного відпочинку у веселій компанії «5 капель».

А зараз уявіть собі, що це ще не все, і ще безліч сюрпризів і несподіванок чекають на вас протягом трьох днів фестивалю, не кажучи про унікальну можливість обміну досвідом, а також його придбання. Організатори Фестивалю не залишають нам з вами ніякого вибору, крім одного — обійняти неосяжне!

Контракты №13 / 2004


Вы здесь:
вверх