логин:    пароль: Регистрация
Вы здесь:
  
Автомобіль на біс - «Контракты» №41 Октябрь 2004г.

Лише за кілька місяців автомобілі Шевроле отримали визнання серед українських автомобілістів, надійно закріпившись у п’ятірці лідерів


Уже кілька місяців практично всі моделі цієї американської марки, що надходять до українських автосалонів, розкуповуються за лічені дні. Ми намагалися отримати відповідь на законне запитання: у чому ж секрет такої популярності Шевроле?

Як з’ясувалося, Шевроле не відрізняються надприродною унікальністю. Причина успіху - зважений маркетинговий підхід до просування цього авто на ринку, який використовує філія корпорації «УкрАВТО» - компанія «АвтоЗАЗ-Сервіс» (офіційний дистриб’ютор «Дженерал Моторс»). Зрештою, правильний підхід до позиціонування та збуту продукції «УкрАВТО» продемонструвала не сьогодні й не вперше.

Згадати хоча б попередника нинішніх європеїзованих Шевроле - лінійку автомобілів, яка ще кілька років тому мала логотип ДЕУ. Зокрема, Деу Ланос, який неабияк полюбився українцям. Яскравим показником цього є той факт, що на автомобілях Ланос та Сенс уже їздять близько 100 тисяч наших співвітчизників. Після того як «Дженерал Моторс» придбала корейські автомобільні заводи, автомобілі стали ще привабливішими, отримавши новий італійський дизайн і американський лоск.

Цікаво те, що «УкрАВТО» не тільки вдало виводить на ринок нові масові бренди, а й репозиціонує автомобілі, які вже досить давно існують на українському ринку і мають, здається, вже усталене й незмінне з часом позиціонування. Яскравим прикладом цього може слугувати Опель, давно представлений в одному з найскладніших і найбільш конкурентно насичених сегментів. Щойно перші автомобілі Опель вийшли з українського конвеєра, вдало обрана стратегія присутності на ринку дозволила їм трохи менш як за рік перейти з другої десятки на сьоме місце за кількістю проданих в Україні автомобілів.

Успішний продаж вітчизняних Славути і Таврії є яскравим прикладом такого репозиціонування.

Головним лідером продажу, як і раніше, є українська ЛАДА (дев’ятка і 93-тя модель виробляються тільки на Запорізькому автомобілебудівному заводі), яка завдяки вдалому поєднанню ціни та поліпшеної якості утримує першість популярності у вітчизняного автолюбителя.

На відміну від згаданих вище авто американця із французьким ім’ям Шевроле до появи на дорогах України знали переважно заочно. Минуло кілька місяців з моменту його презентації, і в автомобільних салонах з’явилися черги на Авео і Нубіру , що є лідерами у своєму класі, найпрактичнішими та найдешевшими авто. За ними - сімейна Такума та ділова Еванда. Вони хоча трохи й дорожчі, але виправдовують свою вартість. Зрештою, усі згадані моделі можуть слугувати і як ділові, і як сімейні. Вони однаково презентабельні, місткі й практичні.

Адже саме у вдалому поєднанні маркетингової політики корпорації «УкрАВТО» та якісних характеристиках справді надійних авто і полягає їхній успіх. Списки охочих придбати ці авто в автосалонах - найкраще свідчення цього.

«Така популярність нової представленої автомобільної марки - не єдина причина великої кількості заявок на неї, - розповідає генеральний директор «АвтоЗАЗ-Сервіс» В’ячеслав Поврознік. - Виробляючи й імпортуючи ці автомобілі, компанія лише випробовує український ринок. Тому й не поспішає наситити його продукцією. Адже для початку необхідно вивчити попит, забезпечити інфраструктуру запчастинами, комплектуючими та кваліфікованими кадрами. Це те, що потрібно зараз для створення високоякісного сервісу. Вже з вересня в мережу постачається 1200 автомобілів тільки марки Авео. Це задовольнить попит населення. А ми можемо сказати, що на сьогодні вже створено розгалужену мережу дилерів по всій країні, які в змозі забезпечити високоякісний сервіс цих автомобілів».

Контракты №41 / 2004


Вы здесь:
вверх