логин:    пароль: Регистрация
Вы здесь:
  
Оригінальні запчастини для справжніх авто - «Контракты» №42 Октябрь 2004г.

Знизивши ціни на весь ряд запасних частин для автомобілів Опель на 20%, офіційний дистриб’ютор Адам Опель АГ компанія УкрАвтоЗАЗ-Сервіс намагається забезпечити ринок якісними автокомплектуючими.


Уже понад місяць триває акція УкрАвтоЗАЗ-Сервіс, у межах якої вартість усіх оригінальних опелівських запчастин знижено на 20%, і саме на 20% зросли обсяги продажу автокомплектуючих за цей період.

Як розповів Контрактам керівник департаменту запчастин компанії УкрАвтоЗАЗ-Сервіс Валерій Бут, одним із визначальних чинників у виборі запасних частин і комплектуючих для автомобілів нерідко є ціна: «Тому чимало автомобілістів, бажаючи зекономити, їдуть на автомобільні ринки й купують там необхідне. А потім приходять із цими запчастинами у наш сервіс, де з’ясовують, що деталь не відповідає найелементарнішим вимогам або просто не підходить за габаритами».

«Такі випадки трапляються нерідко, — говорить Валерій Бут. — Зазвичай таким чином автовласники з’ясовують різницю між оригінальними запчастинами та «базарними». Проте буває й гірше — момент істини настає, коли внаслідок роботи з неякісними комплектуючими «летять» двигун і решта найважливіших автомобільних механізмів (вузлів)». Як вважають представники компанії-дистриб’ютора, зекономивши на окремій деталі 50-100 гривень (15-20% від вартості оригінальної запчастини), можна повністю зіпсувати роботу механіки автомобіля, й тоді вже доведеться ремонтувати авто, виклавши за це чималеньку суму.

«Подібне може трапитися лише у випадку з неоригінальними деталями, які переважно не мають сертифіката про якість і технічні показники й навіть не перевірені виробником, — каже Валерій Бут. — Щодо продукції, яку ми постачаємо з Німеччини, то вона є показником якості».

Приймаючи виготовлені деталі від заводів-постачальників, компанія Адам Опель АГ здійснює додаткову перевірку на дотримання виробником усіх вимог у спецлабораторіях. Але проводиться вона вже після того, як протестує продукцію сам виробник. Тому на упаковці поряд з логотипом Опель завжди стоїть позначка про подвійний контроль. Валерій Бут: «Такі заходи дають нам можливість видавати клієнтам гарантію на запчастини на один рік. Причому у випадку, якщо, приміром, «полетів» пас двигуна за умови, що він придбаний і встановлений на СТО дилерської мережі ДК УкрАвтоЗАЗ Сервіс, ми безкоштовно замінимо не лише ремінь, а й частини двигуна, які могли при цьому пошкодитися».

«Але ми, пропонуючи оригінальні автомобільні запчастини, впевнені, що продукція витримає «прописане» їй навантаження й відпрацює свій термін дії, — говорить пан Валерій. — А клієнт, обслуговуючись у нас, не постраждає й потім не піде ремонтуватися у приватному гаражі».

Як запевнили в УкрАвтоЗАЗ-Сервісі, справжні опелевські комплектуючі відпрацьовують на 20%, іноді — аж до 50% кілометро-годин більше за «базарні» невідомої марки. І це надзвичайно важливо, оскільки стоїть питання не лише справності автомобіля, а й життя водія.

«...Який, безумовно, оцінить німецьку якість, яку ми йому пропонуємо, — говорить менеджер УкрАвтоЗАЗ-Сервіс. — Певен, оцінить і ниніщній рівень цін на цю якість. Сьогодні вони практично зрівнялися з конкурентними, а деінде навіть нижчі. Як показали результати програми знижок, це зрозуміли вже більшість автомобілістів». Та ще завдяки зниженню цін на запчастини, ТО на автомобілі Опель Астра, Вектра та інші зменшилось в середньому на 16-17%.

Контракты №42 / 2004


Вы здесь:
вверх