логин:    пароль: Регистрация
Вы здесь:
  
ТЕТ — це бізнес - «Контракты» №47 Ноябрь 2004г.

У квітні 2004 року телеканал ТЕТ, який веде мовлення в ефірі вже більше 12 років, заявив про своє оновлення.


На відміну від інших великих українських каналів, які ведуть мовлення на широкий загал, ТЕТ, трансформувавшись, перетворився на єдиний національний стовідсотковий розважальний телеканал, орієнтований на соціально активну аудиторію (вік аудиторії каналу визначається в межах від 15 до 45 років), таким чином зайнявши нішу розважальних каналів, що працюють у жанрі «інфотеймент», тобто «розважають інформуючи». В основу розвитку каналу покладено концепцію медійного бізнес-проекту. За словами президента телеканалу Григорія Тичини: «ТЕТ — це комерційне підприємство, а не засіб масової агітації і пропаганди. Телебачення, як його бачать на телеканалі ТЕТ, — це бізнес». І, як показав час, бізнес непоганий.

Так було не завжди. Суттєвим змінам, що сталися за останні півроку, слід завдячувати чіткому позиціюванню, новому якісному програмному продукту, зокрема і власного виробництва, а також співпраці з одним з найуспішніших російських телеканалів — СТС.

Найкращим підтвердженням успішності телеканалу є наповнення рекламних блоків.

— Якщо на початку співробітництва з ТЕТ РА «Пріоритет», зазначає виконавчий директор РА «Пріоритет» Валерій Маштаков, розміщував на каналі переважно малобюджетні кампанії локальних клієнтів, то зараз рекламні блоки на каналі ТЕТ мало чим відрізняються від рекламних блоків на Інтері чи 1+1. Тобто на сьогодні ТЕТ являє собою повноцінний рекламний носій для великих рекламодавців.

У жовтні цього року відбулася ще одна подія. ТЕТ презентував нову ефірну сітку каналу під гаслом «Сто відсотків розваг ТЕТ у ста містах України».

— При роботі каналу за програмною сіткою, що існувала до рестарту каналу 24 квітня цього року, ТЕТ загалом дивилися люди віком від 35 до 80 років. Як свідчать останні дані, на сьогодні аудиторія «помолодшала» — канал почали активно дивитися підлітки, і водночас він залишається досить популярним серед аудиторії до 50 років. Нас це влаштовує, — говорить президент каналу Григорій Тичина, — оскільки рекламодавця цікавить саме соціально активний глядач. Зараз середня частка аудиторії ТЕТу — 2,2%, а для аудиторії у віці до 50 років цей показник складає 2,8%. Ми пропонуємо глядачеві яскравий, видовищний канал — канал, який стане вікном у красивий світ, де немає місця жорстокості, насильству, натомість у якому живе мрія і казка. Ми визнаємо, що до певної міри відтворюємо перед глядачем віртуальну картину дійсності, але, як свідчать наші успіхи, це саме те, чого потребує сьогодні український глядач. Ми орієнтуємо наше мовлення на людей, які вже досягли певного успіху або прагнуть цього. На людей, які не спостерігають за життям, а намагаються його змінити і при цьому не втрачають оптимізму.

Вже зараз можна говорити, що 2004 рік став для телеканалу ТЕТ вдалим. Як зазначає, Григорій Тичина, обрана бізнес-модель та нове позиціювання виправдали всі його сподівання. За такий невеликий проміжок часу ефірна частка телеканалу ТЕТ зросла практично втричі.

Наступного року фахівці прогнозують зростання аудиторії каналу за рахунок подальшого розширення мережі мовлення і появи нових програмних продуктів (таких програм, як «Обережно, Задов!» з Дмитром Нагієвим, «Зніміть це негайно!», «Рятуйте, ремонт», російських та зарубіжних телесеріалів, таких, наприклад, як «Бідна Настя». На сьогодні це найдорожчий проект, в якому використовувались всі передові телевізійні технології. З огляду на ці чинники ТЕТ можна віднести до телеканалів, що розвиваються найбільш динамічно. За словами Валерія Маштакова, у найближчому майбутньому телеканал ТЕТ посяде належне йому місце у першій лізі українських телевізійних каналів.


На правах реклами

Контракты №47 / 2004


Вы здесь:
вверх