логин:    пароль: Регистрация
Вы здесь:
  
Столица забудет о пробках, потресканном асфальте и смог Марія УЛЬРIХ - «Контракты» №8 Февраль 2004г.

Своїми думками щодо подолання труднощів у сфері міжнародних перевезень поділився генеральний директор компанії «BM Trans — БМ Транс» Леонід Карлуков.


— Безперечно, ситуація в сфері автоперевезень створилася дуже складна. Які ви як директор автотранспортної компанії, що посідає чільні позиції на ринку цієї послуги, бачите шляхи вирішення нагромаджених проблем?

— Компанія «BM Trans-БМ Транс» близько десяти років займається міжнародними перевезеннями, що було б неможливим без усвідомлення керівництвом актуальних проблем та вміння їх долати. Але є проблеми, вирішення яких можливе лише за допомогою адміністративного та законодавчого втручання. На мою думку, існують цілком конкретні й доступні шляхи спрощення ситуації в сфері міжнародних автоперевезень: скасування транзитних декларацій, розв’язання питання стоянок, що охороняються, на території Польщі, приведення українського законодавства щодо перевезення небезпечних вантажів у відповідність до міжнародної конвенції ADR, зміна законодавства з метою зменшення митних зборів у разі купівлі нового рухомого складу, вдосконалення системи ліцензування міжнародних перевезень, модернізація переходів кордону західного напряму з метою зменшення простоїв (зокрема, в Ягодині).

— А як би ви охарактеризували ситуацію на дорогах столиці?

— Ні для кого не таємниця, що ситуація на дорогах столиці сумна: постійні пробки, поганий стан асфальтового покриття і жахливий екологічний стан. Мегаполіс розростається, а пропускна спроможність розв’язок не змінюється.

— Як, на вашу думку, можна виправити ситуацію?

Розвантажити транспортні шляхи міста допоможе перенесення ліцензійних митних складів за межу міста, як це зробили в Москві. Це суттєво скоротить кількість автопоїздів на столичних магістралях і зменшить нескінченні пробки. До того ж непоправної шкоди для шляхового покриття завдають старі кар’єрні автомобілі (КрАЗи, МАЗи), в яких навантаження на вісь становить 12 тонн, замість прийнятних 10. На жаль, далеко не всі компанії мають достатньо громадянської свідомості. Хоча останнім часом тут є позитивні зрушення. Приємно бачити дедалі більше сучасної техніки відомих західних фірм. Це екологічно чисті, 4-вісні автомобілі, норма вихлопів яких відповідає стандартам Євро-3. Такі транспортні засоби менше забруднюють довкілля, ніж несправний легковик, і не руйнують асфальтове покриття доріг. Крім того, непоправної шкоди не тільки екології, а й іміджу столиці завдають брудні автомобілі — транспорт далеких маршрутів чи будівельна техніка. Пил і бруд з коліс і кузовів забруднюють не тільки шляхове покриття, а й повітря, яким дихаємо й ми, й наші діти.

— Але будівництво й транспорт далеких маршрутів неминуче пов’язані з пилом доріг і брудом кар’єрів...

— В усіх цивілізованих країнах автомобілі зобов’язані побувати на мийці й тільки після цього в’їжджати до міста. До того ж неподалік Окружної дороги є СТО, на території якої розташовано портальну мийку Karcher, що забезпечує миття автопоїзду в усіх площинах, зокрема й шасі. Щодо міського будівництва, то світовий досвід вчить, що миття коліс на території будівництва допомагає впоратися з проблемою брудних доріг.

— Які методи ви вважаєте першочерговими?

Нині назріло питання реставрації Окружної. Від цього ми нікуди не дінемося! Але цей захід не дасть бажаних результатів без нововведень у законодавстві, які б запровадили обмеження на використання екологічно шкідливих автомобілів.

Контракты №8 / 2004


Вы здесь:
вверх